DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Sixte Moral aposta perquè la fira combini la presència al carrer amb un espai tancat


L'Hora

09-11-2002 8:17

L'alcalde admet que a Vilanova hi cal un recinte firal «polivalent»


L'alcalde de Vilanova i la Geltrú, Sixte Moral, defensa l'opció de mantenir una part de la Fira de Novembre al carrer, encara que no descarta provar una experiència mixta similar a la que es porta a terme a altres localitats, de manera que un segment de la proposta firal s'instal·lés en un recinte tancat. La fira espera aquest cap de setmana la màxima afluència de visitants, mentre que els escolars ahir hi van ser els protagonistes.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.