VNG
20-03-2012 12:27
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Nowa Auditori comptarà amb la presència de The Oldians, un septet barceloní que interpreten el que ells anomenen Jamaican Jazz, una combinació entre jazz i música jamaicana que no deixarà ningú indiferent.
És el punt de trobada de dos camins musicals inequívocament connectats. D’una banda, el so original de les seccions rítmiques de l’època daurada de la música jamaicana (les dècades dels 60’s i 70’s, on regnaven el shuffle, l’ska, el rocksteady i el reggae). De l’altra, el discurs jazzístic traçat des de la guitarra elèctrica, els teclats i el saxofon; que permeten crear al grup un so personal i autèntic.
La unió d’aquests elements permet al septet oferir una fotografia musical farcida de bon groove que podem qualificar com a petita i distingida delicatessen musical. The Oldians destaca per la versatilitat en la formació i el repertori, apostant pels clàssics del jazz, de la música popular de mitjans de segle XX i d’autors jamaicans.
Per arrodonir la jornada, des de les 19h, serà present a l'Auditori el selector i col•leccionista de singles originals Ivan Thorpedo, que demostrarà als plats perquè és un dels millors col•leccionistes del gènere.
Les entrades per al festival es poden adquirir a la taquilla de l'Auditori el dia del concert o de forma anticipada al bar El Lotus.
PUBLICITAT
PUBLICITAT