Vegueria del Penedès

TENNIS TAULA

El CTT Vilanova també guanya sense Monzó


Jordi

02-04-2012 19:27

Tres punts de Conde porten al triomf i asseguren la permanència

Francesc Conde

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Vilanova demostra que també pot guanyar partits sense Rafa Monzó, que segueix recuperant-se dels problemes a l’esquena. Si a la lluita mostrada en els darrers partits li havia faltat un punt més d’encert i de sort, aquest cop si que ha funcionat.

Com és habitual els partits van ser molt igualats i amb moltes alternatives. El primer partit perdia Cepero contra Pedemonte després de desaprofitar una pilota de partit al quart set. Conde controlava a Basart per igualar el partit. Salva Milà guanyava a Carmona després de remuntar un 0-2 i, quan semblava que guanyaria amb facilitat, el del Calella empataria a 10. El vilanoví aconseguiria els punts finals d’aquest partit ben estrany. Conde sumaria el punt amb molta seguretat davant els millor dels visitants. Quan el partit semblava amb 3-1 ben encarat, Cepero perdria amb Carmona. Si començava guanyant el primer joc amb facilitat, no seria així en els següents sorprés pel joc desconcertant del visitant, guanyaria al final 3-2. Basart guanyaria 1-3 a Salva Milà.

Semblava que les opcions dels locals anaven a menys. Però un excel·lent dobles de Conde-Milà, amb un 3-0 amb encert tant tàctic com de joc, donaria un merescut triomf als de casa al cap i a la fi.

Ara el Vilanova es situa cinquè. De fet, s’ha assegurat matemàticament la permanència i manté alguna opció d’ascens tot i que difícil.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.