DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

OPINIÓ

La ruta de les Retallades


Salvem la Pasífae

12-04-2012 22:05

La iniciativa neix de la necessitat de fer visible totes i cadascuna de les escoles que el Govern de la Generalitat tanca aquest curs o tancarà en cursos propers

VD. Ruta de les retallades

“La Ruta de les retallades” neix de la necessitat de fer visible totes i cadascuna de les escoles que el Govern de la Generalitat tanca aquest curs o tancarà en cursos propers, visitant durant quatre jornades totes les escoles que es veuran afectades per aquestes mesures. Les jornades es repartiran durant quatre caps de setmana, tres del mes dʼabril, el 14, 21 i 28 dʼabril, i el primer cap de setmana de maig, el dissabte 5 de maig .

La marxa sʼiniciarà des del Departament dʼEnsenyament de la Generalitat, a Via Augusta fins lʼEscola Pasífae (Vilanova i la Geltrú) i passant per Moja i el Vendrell. Aquesta marxa cicloturista per etapes té la convicció que al llarg dels 400 quilòmetres de recorregut podrem reflexionar, imaginar o pensar en el teixit educatiu dʼaquest país i com una crisi econòmica fa retallar la inversió de futur que és lʼeducació en favor de les elits
econòmiques del país.

Emplacem a totes aquelles persones que vulguin participar de qualsevol manera; ja sigui pedalant, fent de cotxe de control, avituallaments, arribada i sortida, etc. També agrairem la col·laboració mitjançant espais de reflexió de la ciutadania, a través de les xarxes socials, cartes al director...

No ens quedem a casa i col·laborem per una educació pública i de qualitat!

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.