VNG
17-04-2012 22:56
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A més, ha sortit a la llum el primer llibre dins la colecció Carambuco Narrativas, Oniris de la Susana Peix, autora de la casa i que s’endinsa per primera vegada en el món de la narrativa juvenil i de misteri. Aquesta novel•la es presentarà divendres 20 d’abril, a les 20h, al Foment Vilanoví.
El dissabte 21 d’abril hi ha partida doble: la presentació del llibre Els contes de Vilanova i la Geltrú de Vicenç Aguado a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer a les 12 del migdia i la representació teatral Qui diu la veritat: la princesa, el cavaller o el drac, basada en els dos contes homònims de l’editoria, guió realitzat per la pròpia autora, Montse Balada, i interpretada per la Companyia teatral El Gripau i la participació de La Coral Estrip, a les 6 de la tarda, al Foment Vilanoví.
El Cep i la Nansa afronta aquesta nova temporada amb il•lusió per la feina feta i per les que encara estan preparant (un nou Ginjoler, un nou Carambuco, un nou El Cran...) Esperant que enguany, el concurs la Llança d’Òmnium Cultural torni a tocar-los com en les dues edicions passades.
Segueixen amb la tourné dels 300 unicorns d’en Joan Fontanals i esperant amb delit la presentació a l’FNAC l’Illa el 20 d’abril, a les 19:30h, tret de sortida de Sant Jordi.
El Cep i la Nansa segueix treballant dia a dia en la publicació de llibres, sigui en el format que sigui, perquè creuen en el valor i la gran aportació que fan els llibres a la nostra societat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT