TENNIS TAULA
23-04-2012 19:34
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El segon equip del Vilanova, amb la baixa per lesió de Pere Blanco, ha perdut 3-4 contra el Bellvitge i això el deixa en la lluita per la posició 17 de la categoria contra el Ripollet.
El partit, molt ajustat, va estar a les mans dels vilanovins, que van sumar dos punts de Fèlix Àvila i un de Rafel Monzó. Jordi Martínez va perdre els seus i Rafel Monzó pare va tenir el partit per guanyar, 4-2 però no va ser. Als dobles, Àvila-Martínez perdria 1-3, cosa que impedeix per poc l’opció de millora a la classificació final a la lliga, un cop assegurada ja la permanència. El 6 de Maig espera el Ripollet a casa seva.
PUBLICITAT
PUBLICITAT