Vegueria del Penedès

PÀDEL

Sessió de tecnificació al Club de Pàdel del CEM Parc del Garraf


VD

30-04-2012 16:05

Miguel Sciorilli i Roberto Bourdet oferiran una sessió única

VD. Miguel Sciorilli pàdel

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Dissabte 19 de maig a les pistes de Pàdel del CEM Parc del Garraf (Ronda Ibèrica, 60 de Vilanova i la Geltrú) tindrà lloc la presentació del pla de tecnificació de quatre anys, per a nois i noies de Vilanova i la Geltrú, que dirigirà el Coach Juan Díaz i que supervisaran, durant tot el període, Miguel Sciorilli i Roberto Bourdet, tècnics d’alt prestigi internacional i entrenadors de
les dues millors parelles de Pàdel del món. 

Durant el matí, de 9 a 15h es desenvoluparà del Clínic de Pàdel “Com millorar el teu pàdel” amb Miguel Sciorilli i Roberto Bourdet. 

L’entrenador i preparador físic, respectivament, de les millors parelles de pàdel del món oferiran una ocasió única a tots els apassionats de pàdel per aprendre les sis sensacions claus per millorar el joc, a més de tècniques específiques de preparació física. 

A les 13:30 hores tindrà lloc la presentació del grup de tecnificació.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.