Vegueria del Penedès

COMARQUES

La fira educativa Zona E arriba finalment aquest dijous


Redacció

07-05-2012 17:34

La mostra d'ensenyament postobligatori, que es va haver d'ajornar fa un mes, s'adreça a joves al final de l'educació secundària obligatòria

Ajt Vilanova i la Geltrú. La fira educativa Zona E

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La inauguració de la fira es farà aquest dijous a les 18 h i estarà oberta al públic fins dissabte al vespre. La conferència inaugural, prevista per a les 18.45 h, se celebrarà al Teatre Círcol Catòlic i durà per títol 'Formació i Ocupació en temps de crisi', a càrrec del director general de la Fundació Centre d'Iniciatives i Recerques Europees de la Mediterrània CIREM), Oriol Homs.

La fira acull tota l'oferta formativa postobligatòria i superior que es pot cursar a VNG i a la comarca del Garraf. Així doncs, a més dels instituts, universitat i institucions i administracions públiques de la capital del Garraf que disposen de formació reglada també hi podrem trobar els ajuntaments de Sitges, Sant Pere de Ribes i el Consell Comarcal del Garraf o la Mancomunitat Penedès-Garraf.

Enguany la mostra educativa té com a lema 'Tria el teu futur' perquè, segons han destacat les persones que formen la Comissió Zona E, encarregada de l'organtizació de la fira, "és molt important conèixer les diferents opcions a l'abast dels joves i triar bé la formació per tenir un futur labora d'èxit".

Activitats de la Fira Zona E
A banda de la conferència inaugural la mostra presenta propostes formatives i informatives d'interès com la Jornada sobre Cultura Emprenedora que se celebrarà divendres, 11 de maig, a partir de les 9.30 h, a la Biblioteca Joan Oliva. Durant la jornada es realitzarà la taula rodona 'Emprendre per vocació o per necessitat' i es presentaran diferents experiències d'emprenedoria als centres educatius.

Quant a l'acte de cloenda que es farà dissabte 12 de maig comptarà també amb una conferència, al Teatre Círcol Catòlic, a càrrec del secretari general del Consell Interuniversitari de Catalunya, Claudi Alsina, qui parlarà de la importància de fer una bona elecció formativa. La seva conferència du per títol 'Tria bé: formació és futur. Deu qüestions bàsiques per escollir estudis'. A continuació hi haurà l'actuació musical a càrrec de l'alumnat de l'Escola i Conservatori Municipal de Música Mestre Montserrat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.