Vegueria del Penedès

COMARQUES

La URV i Repsol estudiaran com millorar la gestió de les colles castelleres


Ens de comunicació / ACPG

10-05-2012 12:41

La finalitat serà elaborar una diagnosi que posi de manifest possibles punts d'enfortiment i de millora, per fer-les més eficients, aprofitant les tècniques de màrqueting, finances, recursos humans

ACPG. Acord entre Repsol, la URV i les Colles Castelleres

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

 La finalitat serà elaborar una diagnosi que posi de manifest possibles punts d'enfortiment i de millora, per fer-les més eficients, aprofitant les tècniques de màrqueting, finances, recursos humans, però adaptades a les organitzacions sense ànim de lucre com les colles castelleres.
El president de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, Sergi Valdé ha destacat com aquesta necessitat neix d'una proposta de les pròpies colles, que actualment "s'enfronten a una quantitat de reptes impensables fa uns anys" i de la necessitat de tenir una referència de l'estat d’aquesta qüestió.

Segons han assegurat, aquest estudi -valorat en prop de 15.000 euros- és fruit del compromís de Repsol amb el seu entorn, de la voluntat de la Coordinadora de Colles Castelleres d'impulsar-lo i d'apostar per la cerca dins el món casteller. El director del projecte d'investigació serà el Dr. Jaume Gené Albesa, professor titular de la Facultat d'Economia i Empresa de la URV.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.