DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El guanyador del viatge sortejat per L'Hora a la fira anirà a Mallorca


L'Hora

16-11-2002 8:56


Josep Lluís Buils Torrijos i la seva dona van recollir aquest dimecres el xec per anar un cap de setmana a les Illes Balears que va sortejar L'Hora a la Fira de Novembre, amb la col·laboració de l'agència Turing Garraf i Viatges Solplan. L'entrega del premi va tenir lloc a les oficines de Turing Garraf, a Vilanova, amb la presència del gerent d'aquesta agència, Romà Juncosa, i el cap del departament comercial de L'Hora, Víctor Vidal. Josep Lluís Buils, que viu a Barcelona i passa els caps de setmana a Cubelles, va explicar que tant ell com la seva esposa tenen ganes de conèixer l'illa de Mallorca.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.