DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA

Violeta Vil i LY, nous convidats a la propera festa de la Medusa


VD

10-07-2012 16:16

El cinquè assalt dels concerts programats per La Medusa al Foment Vilanoví (després de la festa de presentació del Faraday 2012 del passat juny) tindrà lloc el dissabte 14 de juliol amb un programa doble on el soroll serà l'aliat perfecte de la melodia

VD. Violeta Vil

Violeta Vil són veneçolanes i graven les seves cançons entre La Rioja i Les Canàries. Adoren a Young Marble Giants, Silver Apples, Sandro, Slowdive, Yma Sumac, Grace Jones i Suicide. Al seu imaginari es passegen per la obscuritat tropical dels altars "santeros" del Carib, superposant influències entre ecos i múltiples capes de so, com el fum de les espelmes, les flors i les fruites de les seves ofrenes.

LY és el projecte en solitari de psicodèlia shoegazer de Josep Joan Massana (ex-Queen Machine). A les seves primeres demos ha versionat als Beach Boys i homenatjat als July sota els filtres dels Spacemen 3 o de The Jesus and Mary Chain.

La festa continuarà per la nit amb La Medusa DJs al Bar Melody.

Dissabte 14 juliol
19:30h
Foment Vilanoví
Santa Madrona, 1
Vilanova i la Geltrú

Preu entrada: 5€ anticipada / 7€ taquilla
Venda anticipada: Cafè Foment

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.