Vegueria del Penedès

SITGES

Torna el Mercat de disseny de Sitges


Redacció

11-07-2012 17:56

L'edició d'aquest cap de setmana compta amb la presència de 73 dissenyadors

VD. Imatge promocional del mercat

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest cap de setmana torna a la Fragata el Mercat de Disseny de Sitges amb la participació de 73 dissenyadors de roba, accessoris, complements i objectes. També hi ha decoradors, creadors que utilitzen tan sols materials reciclats per a les seves peces, interioristes i il·lustradors. La proposta es complementa amb 14 parades d’alimentació de productes d’elaboració pròpia i un programa d’activitats adreçats als infants. L’objectiu d’aquesta iniciativa és el de promoure diferents disciplines artístiques i acostar-les a la ciutadania.

La fira estarà oberta tan dissabte com diumenge ininterrompudament de 9.30 h. a 22.00 h. L’organització del Mercat de Disseny va a càrrec de l’empresa Ideaslocus i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sitges, l’Agència de Promoció Turisme de Sitges i Hydramedia.


Més propostes

A més del Mercat de Disseny, Sitges proposa un ampli ventall de propostes culturals per aquest cap de setmana englobades dins la campanya “Banya’t de cultura”.

Continua el 36à cicle de Concerts d’Estiu de Joventuts Musicals de Sitges amb concerts al Casino Prado tant divendres com dissabte i una conferència diumenge. El Sitges Green Sound porta dissabte al Port d’Aiguadolç el grup sitgetà Soma Club i la formació Mayday Manouche.

Dins la programa del Sitges Cultural hi ha una oferta molt àmplia per als propers dies, des d’una ruta al centre històric de Sitges, fins a jazz al jardí del Romàntic, passant per Òpera a la fresca, entre d’altres.

A nivell d’exposicions, l’Edifici Miramar acull tres mostres. D’una banda, diumenge serà l’últim dia que s’hi podrà visitar l’exposició “Ardhara 25è aniversari”, de l’altra, des el cap el de setmana passat es pot visitar l’exposició de l’artista Andrés Landin i finalment, és també l’espai on s’acull “Art Modern. Obres mestres del Cau Ferrat”.

El Festival Internacional de Tango de Sitges, que enguany arriba a la seva XIX edició, comença el proper dimecres dia 18 de juliol. El certamen s’ha convertit en el més antic d’Europa i el més cosmopolita. Hi ha inscrits de 56 nacionalitats diferents. L’espectacle central serà el dissabte 21 d’abril amb la presència del millor ballarí del món de tango, Miguel Angel Zotto. Les entrades estan a la venda a l’Oficina d’Informació Turística, a la plaça de l’estació.

Tota la informació de “Banya’t de cultura” es pot trobar al web www.sitges.cat.

Dissabte és també el dia de la Timbalada solidària que cada any organitza Markatú amb el suport de l’Ajuntament de Sitges. En aquesta edició, s’hi esperen prop d’un miler de percussionistes. La convocatòria és a partir de les 17.00 h al Passeig de la Ribera.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.