Vegueria del Penedès

BÀSQUET

El Clínic Internacional de Sitges aplega 130 entrenadors


Redacció

31-07-2012 15:31

Els ponents, primeres espases del món del bàsquet estatal

VD. Detall d'una de les sessions

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El passat cap de setmana del 28 i 29 de juliol es va celebrar la vuitena edició del Clínic Internacional de Sitges, organitzat per l’Associació Catalana d’Entrenadors de Basquetbol conjuntament amb el C.B. Sitges i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges, la Federació Catalana de Basquetbol, la Secretaria General de l'Esport i l’Asociación Española de Entrenadores de Baloncesto. Al Pavelló Poliesportiu Pins Vens i la Sala Formentera de l’Hotel Sunway Playa Golf, hi van assistir més de 130 entrenadors que van seguir amb molt d’interès i intensitat totes les conferències.

La presentació del Clínic fou inaugurada pel Sr. Joan Fa, President de la FCBQ acompanyant al President del CB Sitges, Sr. Pau Simó i al President de l’Associació Catalana d’Entrenadors de Basquetbol, Sr. Joan López.

Tot seguit, el primer ponent fou Txus Vidorreta (Entrenador Lucentum Alicante) parlant de "Metodologia de defenses presionants amb zones”
A continuació Oscar Quintana (Entrenador UCAM Murcia) va tractar el tema de la “Direcció tàctica/tècnica. El base com a prolongació de l’entrenador . Situacions tàctiques especials de l’entrenador”

A la tarda va començar Agustí Julbe (Entrenador Ajudant del FC Barcelona Regal) i va desenvolupar el tema de “Com treure avantatges de l’espai generat en el 1 x 1”.
Per acabar la tarda Xavier Schelling (Preparador Físic i Entrenador Assistent del Assignia Manresa i Premio Nacional de Investigación en Medicina del Deporte 2011) va fer una sessió sobre “Prevenció de lesions i activació musculotendinosa en funció de les necessitats del basquetbol”

El diumenge Montse Cascalló (Coach Certificada, Màster en Psicologia de l’Esport i Entrenadora de Basquetbol) va explicar “El lideratge del capità. Una peça clau de l’equip”.
Els darrers ponents de l’activitat van ser Artut i Fanny Lafuente (Formadors en l’entrenament de la visualització) i va exposar el tema de “Augmenta el rendiment dels teus jugadors amb l’entrenament mental o visualització”

El nivell dels conferenciants i temes, es van reflectir en una bona assistència d’entrenadors d'arreu de l'Estat Espanyol, que van poder gaudir de les diferents conferències i la generositat de coneixements exposats per tots el ponents.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.