PUBLICITAT
SITGES
08-08-2012 Última revisió: 04-10-2012 15:46
Aquest dispositiu es va realitzar de manera coordinada entre tots els cossos intervinents amb l'objectiu de combatre la venda ambulant al municipi de Sitges sense haver de lamentar alteracions de l'ordre public ni lesions a les persones en el decurs del dispositiu.
Aquest dispositiu complementa les accions realitzades contra la venda ambulant aquest estiu pels mossos d'esquadra en col·laboració amb la policia local de Sitges, consistents de manera ordinària en el patrullatge conjunt pels eixos comercials a les hores de més afluència de persones i en el control dels accessos al municipi per ferrocarril.
Estan previstes reunions amb els botiguers de l'eix comercial per tal d'explicar les accions que s'estan duent a terme de manera coordinada contra la venda ambulant al municipi
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT