DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SENSE PAGA EXTRA

Els regidors de Santa Margarida i els Monjos donen la paga extra de Nadal als Serveis Socials


ACN Santa Margarida i els Monjos

07-11-2012 18:45

La mesura s'ha pres per tal de solidaritzar-se amb els treballadors municipals

Els regidors de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos han decidit per unanimitat prescindir de la paga extra de Nadal i destinar-la a ajudes socials a famílies amb necessitats.

La mesura s'ha pres per tal de solidaritzar-se amb els treballadors municipals que aquest 2012 veuran suprimida la seva paga extra d'acord amb el Reial Decret Llei 20/2012. Tot i que el decret no afecta els sous dels càrrecs electes, la corporació municipal ha decidit "per raons d'equitat" que els càrrecs que tenen retribució mensual, total o parcial, no percebin la paga extraordinària de desembre i els que perceben únicament una quantitat per assistència, vegin reduïda la retribució per assistència a un ple.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.