DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

APOSTA PELS FUTURS EMPRENEDORS

L'Escola l'Arjau participa diumenge al cinquè Mercat Juvenil de la Fira de Novembre


Redacció Vilanova i la Geltrú

07-11-2012 21:27

Vista general de l'Escola l'Arjau

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El diumenge 11 de novembre al matí de 10 a 15 hores, els alumnes de 5è i 6è de l'escola l'Arjau participaran a la Fira de Novembre 2012 amb motiu del cinquè Mercat Juvenil. L'escola és el segon any que participa. Es tracta d'una iniciativa que té per objectiu que el jovent s'introdueixi en el món comercial i empresarial, ajudant-lo a descobrir i aprendre el funcionament d'un negoci a través d'un primer intercanvi, a més de fomentar els valors de la responsabilitat i el treball i les aptituds comercials i de venda.

L'estand estarà situat al parc de Baix a mar, concretament a la Rambla de la Pau a l'alçada de l'antiga fàbrica Pirelli. Durant el mercat els alumnes vendran objectes de tota mena objectes per la llar, llibres, joguines de segona mà, bijuteria i altres productes confeccionats pels mateixos alumnes. Els guanys de les vendes van destinats al viatge de fi de curs, per tant, tothom s’ha esforçat molt.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.