OK LLIGA
09-01-2013 0:45
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest dimarts al vespre s'han jugat els tres partits endarrerits de la tretzena jornada de l'OK Lliga masculina. Els partits han estat els següents:
NOIA FREIXENET 5 - IGUALADA HC 3
MORITZ VENDRELL 4 - FERGO S. FELIU 1
CP VIC 2 GRUP LLORET 2
Al derbi comarcal entre el Noia i l'Igualada, els locals ja manaven al marcador per 2 gols a 1 a l'arribar al descans, amb gols de Mitjans (el primer pel Noia), empat de Baliu, i el segon d'Esteller abans de la mitja part. A la reanudació, dos gols de Seró han posat amb suficient avantatge als de F. López. A partir d'aquí, gols alternatius de Povedano, Seró de nou i de Casadevall per deixar els tres punts al sarrò del Noia.
El Vendrell també ha fet bons els pronòstics, derrotant al Sant feliu per 4 gols a 1. Els visitants, que han arribat al descans amb un gol en contra (de J. Selva), han aconseguit a la segona part empatar al marcar Altayó. Però, tot seguit, la diferència de potencial s'ha anat imposant amb tres gols de X. Costa, d'Albesa i un darrer de J. Selva.
Al darrer partit la sorpresa ha surat en l'Olímpic de Vic, ja que el Lloret a manca d'un minut dominava el marcador per 1 gol a 2, en un encontre en què sempre han portat la iniciativa en el lluminós. Torner en la primera part ha marcat pel Lloret, empatant Cristian Rodriguez, ja a la segona meitat. El lloretenc D. Rodriguez ha avançat de nou el seu equip. A manca de 53 segons, de nou C. Rodriguez ha salvat un punt pels de Pujalte.
PUBLICITAT
PUBLICITAT