Vegueria del Penedès

CARNAVAL 2013

Els carrers de Sant Sadurní s'omplen de disfresses i comparses


Redacció Sant Sadurní d'Anoia

12-02-2013 18:24

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Sant Sadurní no es va voler perdre aquest dissabte al vespre la Rua de Carnestoltes i va sortir al carrer per omplir-lo de disfresses i disbauxa.

Tot i que en el darrer moment hi havia inscrits 675 participants i 11 comparses, a una de les quals se li va trencar el remolc i va haver de sortir sense, a l’hora de la veritat es van afegir a la rua 5 grups més i molta de la gent que la veia passar anava disfressada.  Això va fer que els carrers de Sant Sadurní fessin molt de goig i el carnaval fos molt lluït.

El  servei de cultura de l’Ajuntament i la Comissió de Carnestoltes, que organitzen la Rua, estan molt contents de com va transcórrer la festa d’enguany, que va acabar amb el pregó del Rei Canestoltes a la plaça de l’Ajuntament. Enguany s’encarregava del pregó la comparsa Els Increïbles, que ja fa 10 anys que participen a la Rua i que van ser escollits pels organitzadors com a reis del carnestoltes 2013.

La plaça de l’Ajuntament, potser perquè enguany el recorregut de la Rua va ser més curt, estava pleníssima en aquest final de festa, que va acabar amenitzada amb la música de la carrossa Els Increïbles.

Galeria d'imatges

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.