Vegueria del Penedès

REFORMA DEL NUCLI HISTÒRIC

L'asfaltat dels carrers del nucli antic de Cubelles comença dilluns


Redacció Cubelles

13-02-2013 21:19

Els treballs preparatius obligaran al tall del trànsit de les vies afectades des del 14 de febrer

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els treballs d'asfaltat de les obres de rehabilitació del Nucli Antic començaran el dilluns 18 de febrer i s'allargaran durant dos dies. La preparació de les feines provocarà que ja des del dijous 14 es talli la circulació en aquest tram dels carrers. A continuació, es durà a terme la instal•lació de la senyalització vertical.

El regidor d'Obres i Serveis, Pere Lleó, ha destacat que “s'ha avançat en uns dies el calendari establert de les actuacions que havia promès als comerços i els veïns afectats per les obres” i ha anunciat que “a partir del dia 20 de febrer quedarà obert al trànsit rodat i de vianants a tot l'àmbit d'actuació”.

Pel que fa a la substitució de les polèmiques pilones baixes de formigó, Lleó s’ha mostrat satisfet de l’evolució d’aquests treballs amb la instal•lació de proteccions verticals cada quatre metres en els carrers més estrets de l’àmbit d’actuació dels treballs de reurbanització del Nucli Antic.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.