Vegueria del Penedès

CONTROL DE LA DENSITAT DEL TRÀNSIT

Comencen les obres per fer una rotonda a la cruïlla avinguda Tarragona de Vilafranca


Redacció Vilafranca del Penedès

20-02-2013 10:32

La superfície d’actuació és d’aproximadament 1.000 m2 i el termini de finalització previst és de tres mesos aproximadament

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

En les darrers dies han començat les obres de construcció d’una rotonda per ordenar el trànsit de vehicles i vianants a la cruïlla av. Tarragona-c/ Moja-c/ Francesc Macià-c/ Sant Pere.

Es tracta d’un punt amb  molta densitat de trànsit tant rodat com de vianants i el projecte farà definitiva la rotonda provisional existent, suprimirà el conjunt de semàfors existents. Es construirà una rotonda de 24m de diàmetre i una corona perimetral de circulació rodada de 6m d’ample. Puntualment s’ajustaran els passos de vianants i s’ampliarà la vorera del carrer Sant Pere en aquest punt.

La superfície d’actuació és d’aproximadament 1.000 m2 i el termini de finalització previst és de tres mesos aproximadament. Es preveu l’execució per fases per tal d’afectar el menys possible el trànsit de vehicles.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.