PUBLICITAT
L'ESCÀNDEL DE LES PENSIONS
07-03-2013 18:18
El jutge de l'Audiència Nacional Santiago Pedraz ha proposat avui obrir judici oral contra l'exdirector de Caixa Penedès, Ricardo Pagès, i els directors generals adjunts Manuel Troyano Molina, Santiago Abella i Joan Caelles per un delicte societari continuat d'administració deslleial amb afectació dels interessos generals en considerar que es van apropiar de pensions irregulars multimilionàries valorades en més de 20 milions d'euros.
Segons ha avançat l'Agència Catalana de Notícies, Pedraz considera que els exdirectius van obtenir il·lícitament uns "desproporcionats guanys patrimonials a costa i a esquenes de l'entitat" amb l'objectiu de cobrar-los el dia que abandonessin l'entitat. Des de l'any 2001, els exdirectius van contractar pòlisses d'assegurances fins al 2010, coincidint amb l'inici del procés d'integració a Banco Mare Nostrum, segons explica el magistrat en la interlocutòria.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT