DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TARGETA VILAFRANCA COMERÇ

Centre Vila i CentreVic presenten la primera campanya creuada


Centre Vila Vilafranca del Penedès

09-04-2013 18:46

L’objectiu de la campanya és l’intercanvi de visitants per promocionar els atractius de les dues ciutats alhora que premiar la fidelitat dels clients del comerç de proximitat

Campanya Vilafranca - Vic

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L’associació de comerciants i professionals Centre Vila juntament amb l’associació de comerciants CentreVic han presentat aquest mes d’abril la primera campanya creuada que s’organitza aprofitant la plataforma de la targeta  Vilafranca Comerç. Aquesta campanya consisteix a regalar 40 packs de visites en aquestes dues ciutats.

Els clients del comerç de proximitat de Vilafranca podrà conèixer millor la ciutat de Vic i els clients dels comerços de Vic podran visitar la capital del vi. Els packs que es promourà a Vic inclourà visites al Vinseum, cellers, un dinar, visites amb motiu del Vijazz i de les Fires de Maig, entre altres. I, en el cas de les visites turístiques que se sortejaran a Vilafranca permetran conèixer de més a prop el tradicional Mercat de Vic, els visitants podran elaborar el seu propi fuet, un dinar, una visita al Museu Episcopal i una ruta amb bicicleta, entre altres activitats.

La regidora de Comerç i Turisme de Vilafranca del Penedès, Maria Dolors Rius, assegura que Vilafranca i Vic tenen una idea de comerç i ciutat “bastant semblant”: hi ha moltes botigues autòctones i no hi ha moltes franquícies, “i això permet que els visitants puguin trobar coses diferents que en altres llocs”. Rius creu que la iniciativa “és molt interessant perquè, a vegades, sembla que per donar a conèixer el territori s’hagi d’anar a la fira de Moscou i, en canvi, tenim veïns molt a prop i no ens coneixem”.

El president de CentreVic, Pere Trasserra, va explicar en la presentació oficial que es va fer a Vic el passat 3 d’abril que “el fet d’haver desenvolupat conjuntament el projecte de les targetes client facilita aquest tipus de col•laboració”. Segons ell, poder regalar aquests packs turístics als seus clients és un luxe, ja que es tracta d’una oferta molt valorada. De fet, CentreVic ja té experiència en aquest tipus de campanyes creuades ja que amb l’obertura del túnel de Bracons ja en va desenvolupar una juntament amb els comerciants d’Olot, que va ser un èxit.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.