Vegueria del Penedès

FORMACIÓ ACADÈMICA

La formació contribueix a la superació de la crisi econòmica


Jordi Montserrat Gabriel El Vendrell

10-04-2013 20:36

La taxa de desocupació actual que tenim de la població activa, que ja se situa per sobre del 25%, no només afecta a les persones aturades sinó també a les que tenen una ocupació.

Cursos Publimedia

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

S’ha generat un increment del nombre de persones que busquen treball i això suposa una competència addicional per aquells que en tenen, de manera que augmenta el seu temor a perdre-ho.

En aquest context, les empreses també pateixen les repercussions, ja que s’està tendint a  baixar els salaris i per tant la competència es torna més ferotge entre les corporacions. En aquest entorn per tant, no només cal competir per preu, sinó també distingir-se amb una major qualitat.

En aquest sentit, la formació pot ser la solució per contribuir a la millora de la situació actual de crisi. Per superar-la, un dels factors fonamentals és tractar d’oferir millors béns i serveis per incrementar les exportacions, a més a més  d’augmentar els ingressos procedents dels no residents, com són els turistes estrangers que ens visiten i que poden ajudar al creixement de la nostra economia.

Les empreses de formació, com Publimedia, juguem un paper clau ja que facilitem a les empreses la formació especialitzada que necessiten els seus treballadors. D’aquesta manera qui aposti per la formació pot assegurar-se el seu manteniment  del seu lloc de treball i per tant la possibilitat d’incrementar les seves vendes, atès que l’empresa podrà oferir un millor servei. La nostra delegació actua les zones de Tarragona, Penedès i Garraf, territori on el sector d’hostaleria i turístic és molt important, per tant un cambrer millor format, per exemple, assegurarà una major satisfacció al client, i un client satisfet consumeix més. Per tant, més que mai ara és el moment que les empreses comencin a apostar per la formació per als seus treballadors, si volem aconseguir la màxima rendibilitat en la nostra producció i equip humà.

 

Jordi Montserrat Gabriel
Gerent delegación Publimedia Tarragona

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.