Vegueria del Penedès

SALÓ INTERNACIONAL DEL TURISME DE CATALUNYA

Bona acollida de l'estand de Vilanova al SITC


Redacció Vilanova i la Geltrú

22-04-2013 17:58

La participació de Vilanova en la fira ha servit per fer contactes amb diferents agències de viatges i altres organismes de promoció turística

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

180 imatges de racons emblemàtics i espais populars de Vilanova i la Geltrú componien el mural instal·lat a l'estand que la ciutat ha tingut aquest cap de setmana al Saló Internacional del Turisme de Catalunya. A banda d'aquesta curiositat fotogràfica, l'estand posava a l'abast del visitant tota aquella informació d'ofertes hoteleres, nàutiques i gastronòmiques que es poden trobar en el municipi.

Així mateix, la presència al SITC ha servit per fer promoció d'altres activitats que s'estan fent o que es portaran a terme molt properament a la ciutat, com la Ruta de les tapes, el Vilanova Shopping Night, Temps de vi,la Setmana Cultural del Club Nàutic, la jornada de portes obertes de l'Escola de Golf Portal del Roc, a més a més del calendari de festes, fires i activitats diverses previstes per a tots aquest any.

Relacionat amb la instal·lació d'imatges de la ciutat, l'Ajuntament de VNG promou un concurs per a instagramers amb les etiquetes pròpies #miravilanovailageltru i #miravng. Aquestes etiquetes han estat posades en marxa per cinc destacats instagramers, els quals han estat aquest cap de setmana passejant i fotografiant la ciutat.

Durant aquests tres dies de fira també s'ha promocionat l'‘aplicació per mòbil de l'Ajuntament Vilanova+, oferint premis diversos a totes aquelles persones que aprofitaven la visita a l'estand per descarregar-se l'aplicació. Els guanyadors van poder recollir els seus obsequis en el mateix estand.

La participació de Vilanova en la fira també ha servit per fer contactes amb diferents agències de viatges i altres organismes de promoció turística, així com empreses intermediàries perquè comercialitzin els productes turístics de la nostra ciutat. La col·laboració dels gremis i associacions membres de la Taula de Comerç i Turisme ha estat clau en l'èxit de l'estand de VNG, que ha rebut al voltant d'unes 3.000 visites, molts de les quals han estat pròpiament de vilanovins i vilanovines que volien felicitar la iniciativa.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.