13-06-2013 23:58
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
I ho fan interpretant una àmplia selecció de peces del seu primer llibre per a flauta, amb la projecció d’imatges del pintor Antoine Watteau, estrictament contemporani del músic, que ens ajudaran a situar-nos dins el context artístic del barroc francès.
Miguel Zamarripa va iniciar la seva formació al Centre Nacional de les Arts a Mèxic i al Centre de Perfeccionament Ollin Yoliztlii, continuant els seus estudis a l’ESMUC on recentment s'ha graduat. Manté una intensa activitat concertística i acadèmica que l’està portant a importants festivals i sales de concert a banda i banda de l'Atlàntic, i ha treballat amb directors com Jordi Savall (Hespèrion XXI), Hervé Niquet (Le Concert Spirituel), Pedro Memelsdorff (Mala Punica), Luca Guglielmi (Hespèrion XXI), Guy van Waas (Orquestra del Segle XVIII), Xavier Díaz Latorre (Le Concert des Nations), Lorenzo Coppola (Ensemble Zefiro) i Emilio Moreno (El Concert Espanyol), entre d'altres.
Eduard Martínez va néixer a Vilafranca del Penedès, i va estudiar al Conservatori de Barcelona i al de Toulouse. És un dels clavecinistes més sol•licitats entre els principals grups de música antiga a l’estat espanyol, com ara l’Orquesta Barroca de Sevilla, Los Músicos del Buen Retiro, El Concierto Español, La Real Cámara, o Al Ayre Español. Entre els seus enregistraments, destaca el Glòria i el Magnificat de Vivaldi, amb Concerto Italiano; el disc amb el Trio Unda Maris dedicat a la música d’Antonio de Cabezón; el dedicat a F. Corselli amb El Concierto Español, i els dos discs amb Al Ayre Español, el primer amb la soprano Maria Bayo i, el segon, l’òpera Amadigi de Haendel. És professor de baix continu a l’ESMUC i de clavicèmbal al Conservatori de Barcelona.
PUBLICITAT
PUBLICITAT