PUBLICITAT
GANES DE FESTA
05-08-2013 23:52
Vilanova i la Geltrú ha acomiadat els actes centrals de la seva festa major, una festa major marcada per una elevadíssima participació i també per una intensa calor que no ha pogut reduir les ganes de festa de la ciutat.
La festa multitudinària s'ha tancat aquesta nit amb l'espectacular encesa de l'església de Sant Antoni, tot just després de la darrera ballada de balls i entremesos populars i del Vot del Poble. La renovació del Vot del Poble ha estat marcada un altre any per la xiulada massiva contra les autoritats, especialment sonora durant el discurs de l'alcaldessa, i també pels crits a favor de la independència.
Tot i que la festa acabi aquesta mitjanit, la programació oficial de la festa continuarà demà amb activitats complementàries com són la Cercavila de l'Imaginari.
Us deixem les millors imatges de la festa:
Renovació del Vot del Poble (pendent d'actualitzar)
Galeria d'imatges del castell de focs
Convit a la festa i cercavila lliure
Diada castellera de festa major
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT