PUBLICITAT
RECUPERACIÓ DE FAUNA SALVATGE
05-09-2013 17:40
Aprofitant el final d'estiu i començament de tardor, Còbit, recerca i estudi de la natura al Foix, Gaià i Anoia, organitza al Parc del Foix jornades d'observació de mgiracions d'ocells i d'alliberament de rapinyaires. Les activitats compten amb el suport del Parc del Foix i la col·laboració de Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa i l'Institut Català d'Ornitologia (ICO).
L'alliberament de rapinyaries procedents del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa es farà diumenge 7 de setembre, a les sis de la tarda al turó de les Tres Partions.
Les observacions d'ocells es faran el dissabtes 14,21 i 28 de setembre i 5 d'octubre entre les deu del matí i la una de la tarda al turó de les Tres Partions.
Les activitats d'observació i alliberament són gratuïtes i s'han escollit en dates que, en principi, són bones per als rapinyaires migrants, tot i que el temps les pot alterar. En cas de mal temps les activitats quedaran suspeses. S'aconsella portar prismàtics.
Al turó de les Tres Partions i al puig de l'Àliga s'hi pot arribar a peu per diferents camins: des de Moja, Els Monjos, Canyelles o Torrelletes, i també amb vehicle a través d'una pista que surt de la urbanització Daltmar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT