Vegueria del Penedès

DESPRÉS DEL 3 VE EL 4

Comencen els assaigs especials de 4 de 10 amb folre i manilles per a la diada de Tots Sants


Redacció Vilafranca del Penedès

11-09-2013 19:51

El primer d’aquests assaigs serà divendres 20 de setembre, just abans de la Mercè

EIX. Tres de deu dels Castellers de Vilafranca a la diada de Sant Fèlix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El primer d’aquests assaigs especials serà el proper divendres 20 de setembre, just l’assaig previ de la diada castellera de la Mercè. Seran un total de 4 assaigs especials fins arribar a la diada de la colla, l’1 de novembre.

A principis d’any, el cap de colla, Pere Almirall, ja va anunciar que aquest 2013 seria un any de castells de 10. Després de descartar el 4 de 10 amb folre i manilles per Sant Fèlix, per tal de centrar-se amb el 3, ara totes les mirades enfoquen a Tots Sants. Amb el 3 de 10 amb folre i manilles descarregat, per primera vegada i després de 15 anys d’intentar-ho, ara els esforços passen pel 4.

Tal i com van fer al llarg de l’estiu, en aquesta ocasió l’equip tècnic dels Verds ha tornat a assenyalar un seguit d’assaigs especials abans d’arribar a la cita de Tots Sants. El primer d’aquests assaigs serà divendres 20 de setembre, just abans de la Mercè. Els següents seran el 4 d’octubre –l’assaig previ al Mercadal-, el 25 d’octubre –l’assaig abans de les actuacions a Sitges i Sabadell-, i dimecres 30 d’octubre –l’últim assaig abans de Tots Sants.

Els propers dies, els Castellers de Vilafranca presentaran la imatge gràfica de la nova campanya enfocada al 4 de 10 amb folre i manilles per Tots Sants.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.