PUBLICITAT
CONTRA LA REFORMA I LES RETALLADES
24-10-2013 23:52
Després d'uns dies de mobilitzacions vàries, els centres educatius de les comarques del Penedès i Garraf han viscut avui una jornada de vaga amb un ampli seguiment. Als centres de primària, l'aturada ha estat superior al 55%, segons els sindicats convocants, mentre que als centres de secundària l'aturada ha estat pràcticament generalitzada.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT