DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TOVALLONS I PAPER HIGIÈNIC

SCA anuncia el tancament de la fàbrica a Mediona


Redacció Mediona

29-10-2013 11:13

Els treballadors de la planta, dedicada a la fabricació de tovallons i paper higiènic, podrian ser recol.locats en altres centres productius

EIX. La paperera SCA de Mediona

La paperera SCA del municipi penedesenc de Mediona deixarà de fabricar tovallons i paper higiènic, així com la resta de productes 'converting' que produïa actualment perquè la direcció vol concentrar aquesta producció a la planta de Valls (Tarragona) i d'Allo (Navarro). L'empresa també ha anunciat el tancament de la fabrica sevillana de Carmona.

SCA considera que la planta de Mediona no és eficient, perquè les instal.lacions són antigues i tenen limitacions d'espais, i que a més representa una despesa de més del 30% per sobre de les altres fàbriques d'SCA.

Tot i que de moment no hi ha un acord amb el comité d'empresa, la direcció d'SCA ha avançat que el tancament no afectarà als llocs de treball, ja que la intenció és recol.locar-los. A partir de dilluns, comencen els 50 dies de consultes amb els sindicats. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.