PUBLICITAT
TEATRE I IMATGE
07-11-2013 13:33
Visibilitzar i transformar les relacions de poder a través del teatre. Aquest és l'objectiu del Teatre de l'Oprimit, una disciplina teatral originada als anys 60 pel brasiler Augusto Boal. Per aprofundir en aquesta vessant social del teatre, la Coordinadora de Grups Amateurs de Teatre de l'Alt Penedès, GATAP, ha organitzat un curs de 17 hores en el qual es treballaran diverses tècniques pròpies d'aquesta metodologia com el teatre-imatge, el teatre-fòrum i diferents jocs teatrals amb l'objectiu de difuminar la barrera entre actors/ius i públic. Un taller que es durà a terme en format intensiu del 15 al 17 de novembre.
La formació anirà a càrrec d'Andrea Calsamiglia, de la companyia DesGarbo, i es realitzarà el divendres 15 de novembre, de 18h a 21h, el dissabte dia 16, de 10h a 14h, i de 16h a 20h, i el diumenge 17, de 10h a 14h i de 16h a 18h. El preu del taller és de 15€ per als membres de les companyies federades a la Federació de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya, i de 20€ per al públic en general. Els/les interessats/des al curs poden inscriure’s enviant un correu a coordinadoragatap@gmail.com fins el dimecres dia 13 de novembre.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT