Vegueria del Penedès

La Marxa penedesenca pels drets socials tindrà continuïtat


Redacció Vilafranca del Penedès

07-11-2013 22:46

El proper objectiu és una assemblea multitudinària al mes de gener que defineixi noves fites i mobilitzacions

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

En una assemblea de valoració celebrada la setmana passada a Vilafranca, l'organització de la Marxa penedesenca pels Drets Socials va fer-ne una avaluació molt positiva. La Marxa va suposar un èxit de convocatòria reunint més d'un miler de persones entre l'Arboç i Vilafranca, a més de comptar amb la participació de moltes entitats que no han deixat de mobilitzar-se els darrers anys a les nostres comarques en la lluita pels drets socials. La Marxa, doncs, va servir per demostrar que el territori està implicat amb les diferents lluites i que es pocisiona en la linia de fer canvis estructurals al sistema econòmic i social.

Tot i que durant les properes setmanes s'aniran convocant diversos actes reivindicatius, la propera fita a l'horitzó és una gran assemblea al mes de gener vinent que ha de comptar amb la participació de tots els moviments i organitzacions socials de les comarques, amb la intenció de marcar plegats un full de ruta que defineixi la lluita pels drets socials al Penedès durant els propers temps.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.