DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CARNAVAL 2014

El carrer de l'Aigua, primer premi de carrers guarnits pel Carnaval a Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

05-03-2014 17:03

La decoració va anar a càrrec d'alumnes de les escoles Pia, Cossetània i Margalló

FAC. El carrer de l'Aigua, primer premi de carrers guarnits pel Carnaval a Vilanova

El carrer de l'Aigua, guarnit per les escoles Pia, Cossetània i Margalló, es va endur el primer premi de carrers guarnits pel Carnaval d'enguany. Amb la participació de les escoles de la ciutat i de les associacions de veïns, la FAC ha rellançat per a aquest Carnaval la tradició de guarnir els carrers de la vila a través del concurs que s'havia fet fa alguns d'anys. El segon premi va ser pel carrer de Sant Gregori, que va estar guarnit per l'escola Volerany; i el tercer premi va ser pel carrer del Teatre i del Jardí, obra de l'escola Volerany i els veïns de Centrevila. L'accèsit va ser per l'escola El Cim i el seu guarniment de la plaça dels Cotxes.

L'acte de lliurament de premis es va fer a la sala noble de la Casa Olivella i va comptar amb la presència de sa majestat el Rei Carnestoltes i el seu concubinat, a més del president de la FAC, Pep Sendrós.

Tot seguit, es va el el lirament de premis del concurs "Busca l'Anomalia" que ha tornat a organitzar Viu Comerç. El gerent de ViU Comerç, Xavi Arrojo, acompanyat del Carnestoltes i el seu seguici, van repartir més de 50 premis entre els particpants. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.