UNINT SINÈRGIES
11-03-2014 17:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’ADEG i la Jove Cambra de Vilafranca han revalidat l’acord de col·laboració firmat ara fa uns anys. Aquesta vegada els signataris han estat els actuals presidents, Xavier Cardona i David Agustín. L’acte de signatura ha tingut lloc aquest matí a la seu de l’ADEG a Vilafranca.
El conveni té el mateix component i propòsit que els ja signats recentment amb el Gremi d’Hostaleria de Sitges, el Gremi d’Instal·ladors del Garraf i la Unió de Comerciants de les Roquetes.
El conveni marc proposa la producció d’actuacions conjuntes, compartir avantatges en benefici dels respectius afiliats i afavorir les iniciatives d’empresaris i professionals, així com treballar de la mà per a la projecció econòmica de l’entorn local i comarcal. A més, serveix de fonament per a la constitució del Consell d’Entitats Professionals i Empresarials del Penedès i el Garraf, que el formaran les entitats signatàries, que alhora també participaran en el Fòrum Local d’Inversors.
PUBLICITAT
PUBLICITAT