Vegueria del Penedès

FUTBOL ESCOLAR

El masculí B de l'escola Pia i el femení de l'Aragai guanyen la final del Torneig Cruyff Courts


Redacció Vilanova i la Geltrú

08-04-2014 17:12

Els dos conjunts disputaran el campionat de Catalunya, que se celebrarà a Igualada el 18 de juny

Ajuntament Vilanova. Fotografia de tots els participants

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El camp de futbol Cruyff Courts va acollir divendres els partits corresponents a la darrera fase del Campionat 6 Vs 6. Després dels partits classificatoris la final masculina la van disputar l'Escola Cossetània i l'Escola Pia B, amb victòria pels segons. Pel que fa a la final femenina, les guanyadores van ser les noies de l'Escola Aragai que es van enfrontar amb l'Escola Pia.

Per tant l'escola Pia B, en categoria masculina, i l'escola Aragai, en femenina, seran els representants vilanovins al campionat de Catalunya que es disputarà a Igualada el dia 18 d'abril i que donarà la possibilitat de competir per una plaça al campionat Mundial que es farà a Amsterdam al mes de juny.

L'organització també va voler premiar el Joc Net, que va recaure en l'Escola Cossetània. El premi valora l'actitud de respecte dels equips durant la competició i el joc en equip.

En aquesta mateixa línea, tots els jugadors i jugadores van signar la bandera del respecte. Una signatura amb la qual es comprometien a posant en pràctica, durant la competició, els valors de respecte cap als àrbitres, els oponents, el públic i l'organització. Cal destacar que, en aquest tema, ha estat molt important la implicació dels mestres de les escoles que hi han pres part.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.