PUBLICITAT
SETMANA SANTA 2014
20-04-2014 9:33
Sitges va celebrar la nit de divendres sant, el moment central de la Setmana Santa: la Processó del Silenci. Confraries i misteris del seguici processional van participar en aquesta trobada disposats en ordre cronològic dels fets que recorden la passió i mort de Jesucrist.
Cadascun dels misteris, des de la Vera Creu o Creu dels Improperis, fins el darrer, la Mare de Déu dels Dolors, van estar acompanyats dels comfrares, pendonistes i cordonistes, amenitzats per diferents bandes de música i tambors, que van oferir un repertori de les peces més tradicionals de la Setmana Santa.
Les primeres referències documentals de misteris de Setmana Santa a la vila es remunten a principis del segle XVIII i durant el segle XIX.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT