DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SETMANA SANTA 2014

Processons a les Roquetes marcades per la polèmica dels legionaris (VÍDEO)


Redacció Sant Pere de Ribes

20-04-2014 19:34

Finalment la processó de Dijous Sant es va fer sense la participació dels legionaris, però amb un record a la confraria de simpatitzants de la Legió

"

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Les Roquetes s'hi ha abocat un any més en la celebració de la Setmana Santa amb dues de les processons més multitudinàries de les que es fan a la comarca del Garraf. Enguany, les processons han estat marcades per la polèmica prèvia per la participació dels simpatitzants de la Legió, que finalment, després de cinc anys, no han sortit acompanyant els passos Dijous Sant.

Tot i això, entre els feligresos que segueixen la processó de Dijous Sant i des de la banda que acompanya la processó es va tenir un record a la Hermandad de los Caballeros de la Legión.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.