PUBLICITAT
DIA DE LES ESQUADRES
01-05-2014 10:12
El dia 28 de maig d’ enguany s’ha celebrat l’acte central del Dia de les Esquadres a L’Auditori de Barcelona, amb l’assistència del president de la Generalitat, Artur Mas, el conseller d’Interior, Ramon Espadaler i els principals comandaments del cos de Mossos d’Esquadra. En el decurs de l’acte, s’han atorgat 218 medalles i 5 plaques commemoratives a membres del cos de Mossos d’Esquadra i a d’altres cossos policials, així com de la judicatura i de la societat civil.
Entre tots ells destaquem pel que fa referència a la comarca del Garraf, la medalla atorgada al president del gremi d’hostaleria de Sitges, el sr. Joan Anton Matas, per la seva col·laboració amb la policia de la Generalitat - Mossos d’Esquadra.
Els mossos del Garraf guardonats van ser dos, el caporal Ivan Àvila i l’agent Jordi Cabau i van rebre cadascun d’ells una medalla al mèrit policial per haver realitzat actuacions rellevants durant l’any 2013, destacant el fet que un d’ells en el decurs d'una actuació policial va patir ferides greus.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT