HANDBOL
26-05-2014 10:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Per tercer any consecutiu el Club Handbol Vilanova realitza l'activitat popular anomenada Street Handball. L'objectiu és anirmar als més menuts de Vilanova i la comarca a coneixer i practicar l'handbol d'una forma divertida amb el suport dels monitors del CHVNG.
La jornada es realitzarà el proper dia 31 d'aquest mes i començarà a les 17 hores a la plaça Enric Cristòfol Ricart. S'organitzarà en format de mini partits entre equips de 4 jugadors (inclós el porter), i aquells que vinguin sols se'ls assignarà un equip, i hi haurà activitats per agafar-li el gust al handbol i passar-ho bé.
L'organització del event esta dissenyada per petits de 8 i 13 anys i durarà fins les 21 hores. Com tots els anys es comptarà amb la colaboració dels patrocinadors del club, Cusal e Hipersimply.
L'èxit de les anteriors edicions ha animat al CHVNG a repetir un any més a organitzar aquesta iniciativa amb la colaboració de l'Ajuntament de Vilanova.
PUBLICITAT
PUBLICITAT