PROMOCIÓ TERRITORIAL
12-06-2014 9:47
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat cap de setmana 6, 7, 8 i 9 de juny, el passeig Joan de Borbó, va acollir la segona edició del Penedès a Barcelona, un esdeveniment promogut per l'acadèmia Tastavins Penedès, amb l'objectiu d'acostar el Penedès entre els habitants de la capital catalana. L'esdeveniment que enguany va repetir el format de la primera edició, va constar d'una gran barra de vins on es van oferir 160 vins de 64 elaboradors del Penedès, així com 2 mostres fotogràfiques, una dedicada a imatges dels diferents municipis de la DO Penedès, i l’altre, Un Penedès de Museu, era una petita mostra de tot el que Penedès ofereix a través dels seus diferents museus.
A destacar d'aquesta segona edició, les activitats paral·leles al voltant de les mostres de folklore festiu que es van celebrar el dissabte, així com la visita del president Jordi Pujol i la seva esposa, que van compartir un dinar amb diferents alcaldes i regidors de municipis del Penedès.
Les xifres d'aquesta edició reflecteixen un lleuger creixement respecte a les del 2013, però segons el president de l'acadèmia Tastavins Penedès, Joan Tarrada, cal seguir treballant per tal de maximitzar-les de cara a properes edicions.
PUBLICITAT
PUBLICITAT