ACTIVITATS NÀUTIQUES
13-06-2014 16:24
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Sortides en kayak, iniciació al padel surf, vela lleugera i patins a pedals a 5,00€ per persona i vela de creuer a 8,00€ per persona i iniciació a la vela per 10,00€ son les activitats triades enguany per l’Estació Nàutica per fer la seva jornada de portes obertes aquest diumenge dia 15.
Unes activitats que, segons diuen els seus representants, “posibiliten el contacte directe amb les activitats d’aigua més demanades i una molt bona oportunitat per prendre el primer contacte amb la mar aquest estiu 2014 ».
Amb aquestes activitats, que es poden reservar a l’oficina de turisme de Vilanova i la Geltrú (938154517), fins el mateix diumenge tot i que son amb places limitades, l’Estació Nàutica Vilanova dona el tret de sortida a la temporada estival, una temporada que es preveu “molt important ja que hi ha més interés i demanda que l’any passat i els socis de l’Estació están molt contents amb les perspectives de fer una bona temporada d’estiu” continúen manifestanta els responsables de l’Estació.
Enguany hi ha la novetat que ja es poden reservar directament totes les activitats del portafoli de l’Estació Nàutica directament a l’oficina de turisme i, en un plaç no superior a les dues setmanes, també es podrán fer a través de la seva página web, la qual cosa “suposa un salt qualitatiu molt important ja que la tendencia és reservar directament en origen i venir amb el paquet de les activitats resolt”.
L’Estació Nàutica Vilanova i la Geltrú, aplega més de 40 professionals de la restauració, allotjaments i activitats de la capital del Garraf i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i de l’Ajuntament vilanoví i esdevé un referent en la promoció de Vilanova i la Geltrú com a destinació de turismo actiu.
PUBLICITAT
PUBLICITAT