SETMANA DEL MAR
27-06-2014 10:39
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Tornen els castells a la Setmana del Mar. Serà un cop més de la mà dels Bordegassos de Vilanova, que aquest cop han convidat els Castellers de les Roquetes. La diada tindrà lloc diumenge a dos quarts de set de la tarda davant del monument a Francesc Macià, a la rambla de la Pau.
Per als vilanovins serà una diada de castells de set per preparar la propera gran cita del calendari, el diumenge següent a Ribes, on aspiren a estrenar castells.
Tot indica que els objectius del dia seran donar rodatge al tronc del tres de set aixecat per sota, o a l’estructura de quatre de cara al carro gros. A banda d’aquestes proves en clau de futur, a Mar els de groc terrós també hi voldran alçar algun castell de set i mig. Un cop acabada la diada, més enllà de les tres rondes de castells i pilars, també han anunciat una prova de pinya de quatre de vuit.
Per als Castellers de les Roquetes la situació presenta força similituds. Els de la camisa grisa aspiren a fer el pas als set pisos el 6 de juny a Ribes. Si tot va com està previst, aquesta serà la darrera diada abans d’atacar per primer cop a la seva història un castell de set.
PUBLICITAT
PUBLICITAT