HOQUEI PATINS
05-07-2014 23:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Selecció Catalana d' hoquei patins ha derrotat al Noia Freixenet, que feia la presentació d la seva plantilla cara a la propera temporada per 5 gols a 2 en la primera semifinal de la Copa del Tricentenari que es disputa aquest cap de setmana a Sant Sadurní d' Anoia i disputarà demà diumenge a quarts d' una del migdia la final a la Selecció de França que s' ha imposat a la de Suïssa per 5 gols a 4.
Aquestes dues seleccions han participat en l' esdeveniment com a preparació del proper Europeu d' Alcobendas.
La Copa del Tricentenari ha portat a unes manifestacions absurdes, i fora de lloc del Secretari de l' Esport del Gobierno de España, qui veladament ha enviat amenaces davant els propers aconteixements esportius internacionals que es disputaran a Catalunya.
Seria bo recordar al Sr. Cardenal que la selecció amb més títols de l' esport espanyol ha estat formada abans i ara per una majoria quasi total de jugadors catalans que senten com seva la quatribarrada. Com diuen a Castella "Ladran : luego cabalgamos"
PUBLICITAT
PUBLICITAT