PUBLICITAT
CONCURS, SÍ O NO?
09-07-2014 0:59
Any parell, any de Concurs de castells. I els Bordegassos tornaran a decidir en una assemblea extraordinària si volen participar-hi o no. Això serà aquest divendres 11 de juliol un cop acabi l'assaig general, pels volts de les dotze de la nit.
Cap de colla i equip tècnic s'han manifestat favorables a que la colla torni a participar en aquest esdeveniment. Així ho van manifestar a l'assemblea de començament de temporada, on van ser escollits. Tanmateix, respectant els costums assemblearis dels Bordegassos, la decisió es prendrà entre tota la colla.
Ara fa dos anys els Bordegassos van tornar al Concurs després de 24 anys d'absència. El resultat va ser extraordinari, ja que els vilanovins van descarregar tres castells de vuit, van guanyar l'edició de dissabte del certamen i van acabar en desè lloc a la classificació general de les dues jornades conjuntes. Però més enllà del resultat, l'experiència va servir per mobilitzar molts efectius. A Tarragona els Bordegassos hi van desplaçar 300 castellers.
L'assemblea general extraordinària d'aquest divendres, a banda d'aquest punt, també servirà perquè el cap de colla faci una valoració tècnica del primer tram de temporada.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT