PUBLICITAT
AVANCEM
23-09-2014 13:05
L'exalcalde de Vilanova i la Geltrú Joan Ignasi Elena ha anunciat aquest matí a Barcelona que deixa l'escó al Parlament de Catalunya per treballar per "un nou espai socialista". Elena, líder del moviment Avancem, ha estat diputat no adscrit al Parlament durant uns dies, després d'abandonar el grup parlamentari del PSC, i va participar la setmana passada al debat i aprovació de la llei de consultes. Tot i això Elena es mantindrà com a regidor de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.
Elena ha anunciat durant la roda de premsa d'aquest matí a Barcelona que abandona l'escó, un fet que li havien reclamat reiteradament des de la direcció del PSC, "per dedicar tota l'energia a la construcció d'un espai socialista que defensi inequívocament el dret a decidir".
Amb la sortida d'Elena, el PSC recupera l'escó que havia perdut en els darrers dies i torna a tenir 20 diputats, amb l'entrada de Sergi Vilamala, alcalde de les Masies de Voltregà, a Osona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT