DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Veïns d'una urbanització de Sitges s'oposen a la construcció d'un hotel per por que s'hi exerceixi la prostitució


EL PUNT

03-04-2003 8:14

Recullen signatures per reclamar que abans s'acabi la urbanització de la zona


Els veïns de la urbanització Montgavina han començat a recollir signatures per frenar la construcció d'un hotel d'apartaments en un espai de 7.000 metres quadrats situat entre els carrers Picorb i de la Creueta. Els veïns es neguen a acceptar que comenci la construcció d'aquesta infraestructura hotelera de quatre estrelles, «fins que no s'acabi la urbanització dels carrers i es garanteixin tots els serveis», tot i que apunten un altra causa: «Això es convertirà en una casa de barrets.»


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.