Vegueria del Penedès

FESTA DEL MERCATS

El mercat de Vilanova tornarà a ser l'escenari viu del Festival del Xató


Redacció Vilanova i la Geltrú

11-11-2014 22:14

L'objectiu del festival és fer un pas més cap a la consolidació d'aquest esdeveniment com un aparador de la gastronomia vilanovina

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El diumenge dia 23 de novembre se celebrarà el Festival del Xató i la Festa dels Mercats al Mercat del Centre de Vilanova i la Geltrú. Es tracta d'una oportunitat única per conèixer i adquirir els productes necessaris per elaborar l'autèntic Xató de Vilanova, i per gaudir d'una festa amb una variada degustació de tapes elaborades amb productes que habitualment ofereixen els paradistes del mercat.

L'objectiu del  festival és fer un pas més cap a consolidar aquest esdeveniment com un aparador de la gastronomia vilanovina: els seus plats i els seus productes dins un marc incomparable com és el Mercat del Centre.

La Festa dels Mercats vol apropar al ciutadà el mercat, oferint altres opcions fora de les que es corresponen a la seva dinàmica habitual, combinant l'esperit de festa amb l'activitat pròpia del mercat, i aportant aquest valor afegit que sempre han tingut i han de continuar tenint els mercats municipals davant d'altres operadors comercials.

Els concessionaris del mercat obriran les seves parades al llarg de tot el mati per celebrar conjuntament amb el Festival del Xató, la Festa dels Mercats. El Mercat del Centre es converteix en una gran festa ambientada amb música en viu on els visitants poden comprar i degustar tapes de màxima qualitat elaborades pels mateixos paradistes amb productes del mar i de la terra. 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.