PUBLICITAT
GASTRONOMIA
27-11-2014 21:27
Ja ho veureu quina combinació més afortunada. Una amanida molt senzilla amb dos ingredients de temporada. Ara és el moment de fer-la, més endavant tindreu l'escarola però ja no trobareu magranes. Bon profit!
Amanida d'escarola amb magrana
INGREDIENTS:
1/2 escarola
1 magrana
oli verge
sal gruixuda
1 gra d'all
Primer de tot busqueu un bol que sigui de terracota o de porcellana. Pelem l'all i el tallem pel mig. Ara l'untem tot al voltant del bol, com si untéssim una torrada.
Separem les fulles de l'escarola i les fem més petites. Les rentem bé i les escorrem del tot. Les podeu eixugar fins i tot amb paper de cuina perquè no ens hi quedi gens d'aigua.
Partim la magrana per la meitat, la subjectem amb la mà amb els dits oberts i li donem cops amb una mà de morter per la part de la pell per fer caure els grans. Ho fem damunt d'un plat, d'aquesta manera ens hi cauran dins. Ja ho veureu que és més ràpid de triar la magrana d'aquesta manera.
Posem les fulles d'escarola al bol i damunt els grans de magrana.
Ho amanim amb un pessic de sal gruixuda ben repartit i un bon rajolí d'oli verge que és més gustós i en aquesta amanida hi va molt bé.
També podeu fer altres receptes amb magrana com:
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT