PUBLICITAT
PATINATGE ARTÍSTIC
01-12-2014 18:28
Sis patinadors del Patí Calafell superen al Pla de Santa Maria les proves de nivell per participar en competicions.
La secció de patinatge artístic ha participat dissabte 29 i diumenge 30 de novembre en la tercera convocatòria del nivell B i certificat de les modalitats de lliure i figures obligatòries, que s’ha celebrat a les instal·lacions del Club El Pla de Santa Maria, a l’Alt Camp.
Aquestes proves serveixen perquè les esportistes debutants acreditin el nivell mínim per poder participar en competicions oficials.
L’actuació dels patinadors del Patí Calafell va ser destacada i sis d’ells van aconseguir superar les proves, en la que era la darrera oportunitat de la temporada per aprovar-les.
Mireia Raventós, Noa Fernández i Mireia Girona van assolir el nivell B en modalitat lliure; Sergi Bonsoms i Rocío García, el nivell B de figures obligatòries, i Lena Bäcker, el nivell Certificat lliure.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT