PUBLICITAT
MOSSOS D'ESQUADRA
20-12-2014 23:51
Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Vilanova i la Geltrú, amb la col·laboració de la Policia Local del mateix municipi, van detenir, la tarda del passat dimecres 17 de desembre, un home de 19 anys, de nacionalitat espanyola i veí de la mateixa població, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força a Vilanova i la Geltrú.
Els fets van passar aquest dimecres passat quan a les dues de la tarda un testimoni va trucar al telèfon d’emergències alertant que una persona havia trencat el vidre d’un balcó i havia accedit a l’interior d’un domicili.
Un cop al lloc, agents de mossos i de la Policia Local de Vilanova van observar com el presumpte autor dels fets sortia per la balconada d’un pis i estava baixant per la façana de l’edifici.
Immediatament, una de les patrulles va accedir al pis violentat i va observar com la finestra del balcó estava trencada i a l’interior tot estava regirat, mentre els altres agents detenien l’home com a presumpte autor d’un robatori amb força.
El detingut, amb set antecedents per fets similars, va passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Vilanova i la Geltrú, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT